Menu

ENERGY PACK SOLUTIONS Sp. z o.o.
Rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych 1 / P.12,
00-124 Warszawa

O firmie

Energy Pack Solutions

Naszą misją jest rozwój energetyki słonecznej. Jesteśmy specjalistami w prowadzeniu inwestycji związanych z farmami fotowoltaicznymi. Doświadczony i profesjonalny zespół specjalistów, kompleksowo zrealizuje inwestycję na każdym etapie. Obecnie realizujemy projekty o łącznej mocy 140 MW.

Zajmujemy się

DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ W RAMACH SPV

UMOWĄ DZIERŻAWY

UMOWĄ PRZYŁĄCZENIOWĄ

PROJEKTEM BUDOWLANYM

POZWOLENIEM NA BUDOWĘ

NADZOREM INWESTORSKIM

PROMESĄ KONCESJI

POZYSKANIEM FINANSOWANIA

BUDOWĄ ELEKTROWNI DLA KLIENTA

Nasze realizacje

ZREALIZOWANE INWESTYCJE


Świętokrzyskie
• Lesica (EPC) 2 MW
• Wójtostwo (Daleszyce) (EPC) 0,5 MW
• Busko-Zdrój (EPC) 0,5 MW
• Końskie OSM (EPC) 1 MW
• Mokra (Stąporków) (EPC) 1 MW
• Tuczępy 1 MW

 

Podkarpackie
• Gorzyce (EPC) 0,2 MW
• Dolnośląskie
• Żórawina (EPC) 0,1 MW


Pomorskie
• Słupsk (EPC) 0,25 MW

INWESTYCJE W TRAKCIE


Świętokrzyskie
• Grzybów (EPC) 0,45 MW
• Rudki (EPC) 1,6 MW
• Starochęciny (EPC) 1 MW
• Bogucice (EPC) 15,2 MW
• Czermno (EPC) 2 MW
• Tokarnia (EPC) 1,8 MW


Dolnośląskie
• Tarnów PRO-WIND 10 MW


Podlaskie
• PV Tykocin 2 MW


Opolskie
• Magnuszowice 1,9 MW
• Bolechów 3 MW

Struktura Zarządu

Łukasz Dziedzic – Prezes Zarządu

Osoba reprezentująca Zarząd zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz Spółki w tym przed instytucjami prywatnymi i publicznymi. Do jego obowiązków należy zarządzanie strategią i celami Spółki, ścisła współpraca z jej akcjonariuszami oraz zawieranie kontaktów biznesowych.

Piotr Juszczyk – Wiceprezes Zarządu

Osoba dbająca o wszelakie kwestie finansowe i ekonomiczne Spółki. Jego funkcja wymaga tworzenia planów finansów, budżetów i analiz ekonomicznych, kształtowania polityki sprzedażowo – przychodowej oraz zawierania kontraktów biznesowych i nadzorowania struktury sprzedaży.

Bartosz Firmanty – Członek Zarządu

Osoba odpowiadająca za sprawy handlowe i operacyjne Spółki, której zadaniem jest zawieranie i nadzorowanie realizacji kontraktów z klientami oraz identyfikowanie nowych obszarów i kanałów sprzedaży. W zakres jego obowiązków wpisuje się kreowanie strategii marketingowych, reklamowych i promocyjnych Spółki.